سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مهر امام رضا(علیه السلام)
سه شنبه 87 اردیبهشت 17 :: 12:35 صبح ::  نویسنده : تقی عابدی

8.       در قسمت تحصیلات متقاضیان باید سطح تحصیلات، رشته تحصیلی و تاریخ اخذ مدرک تحصیلی را ثبت نمایند.

9.       در قسمت مهارت، در صورتیکه متقاضی دارای مهارت خاصی می‌باشد. گزینه "بلی" را انتخاب می نماید با انتخاب گزینه "بلی" در قسمت فعال شده، عنوان مهارت خود را اعلام می‌نماید. نهاد آموزش‌دهنده باید به صورت تایپ حروف وارد گردد. در غیر اینصورت و با انتخاب گزینه "خیر" قسمت عنوان مهارت و نهاد آموزش‌دهنده به صورت غیرفعال خواهند بود.
تذکر: در این قسمت مدارک مهارتی قابل قبول است که از محل سازمان فنی‌و حرفه‌ای، کارو دانش و دیگر مراکز معتبر آموزشی اخذ گردیده باشد.

10.   در قسمت تجربه‌کاری، متقاضی باید عنوان مهارتهایی که بصورت تجربی فرا گرفته است را با ذکر محل کار اعلام نماید. متقاضیان اشتغال شهری در زمان مراجعه به صندوق باید مهارتهای تجربی خود را از تأییدیه اتحادیه یا صنف مورد نظر ارائه دهند و متقاضیان اشتغال روستایی می‌باید تأییدیه شورای روستا مبنی بر کسب مهارتهای تجربی خود را به صندوق ارائه نمایند در صورتیکه متقاضی مهارت تجربی ندارد باید گزینه "خیر" را انتخاب کند.

11.   متقاضی باید در قسمت وضعیت بیکاری، مدت زمان بیکاری خود را به ماه ثبت کند، علت بیکاری خود را مشخص نموده و در صورتی که تحت پوشش بیمه ایی خاص می‌باشد آنرا مشخص نماید.

12.   کسب و کار: نوع فعالیتی است که متقاضی برای راه‌اندازی آن اقدام می‌نماید. متقاضی وضعیت، نوع و گروه کسب و کار خود را در این قسمت انتخاب می‌نماید. به این صورت که ابتدا باید وضعیت کسب و کار خود اعم از «خانگی یا خویش‌فرمایی» را انتخاب نماید. سپس یکی از پنج نوع کسب و کار اعم از « صنعتی، کشاورزی، خدماتی، خدمات کشاورزی و صنایع دستی» را انتخاب می‌نماید.
تذکر1 : کسب کار خانگی نوعی فعالیت است که امکان انجام آن در خانه امکان‌پذیر است و نیاز به مجوز از سازمانهای مربوطه ندارد.
تذکر2 : کسب و کار خویش‌فرمایی نوعی فعالیت است که امکان انجام آن در محیط‌های تجاری و با ارائه مجوز امکان‌پذیر است.
تذکر3 : متقاضیان که در صدد انتخاب فعالیتهای مربوط به دامداری می‌باشند باید عنوان کسب و کار کشاورزی را انتخاب کنند. سپس در گروه کسب وکار عنوان فعالیت مربوطه را انتخاب می‌نمایید.
تذکر4 : متقاضیانی که درصدد انتخاب فعالیتهای همچون فروشگاهها می‌باشند باید عنوان کسب و کار خدماتی را انتخاب نمایند.
در قسمت بعد متقاضی باید میزان تسهیلات مورد نیاز خود را مشخص نماید و همچنین مشخص کند با تسهیلاتی که دریافت می نماید چه تعداد نیرو را جذب خواهد کرد.
تذکر5 : میزان تسهیلات درخواستی حداکثر 000/000/100 ریال می‌باشد که به نسبت کسب و کار انتخابی متغیر می‌باشد.

13.   در قسمت مشخصات محل سکونت پس از انتخاب شهر یا روستا، استان، شهرستان و بخش مربوطه را مشخص کنید در صورتیکه متقاضی ساکن روستا می‌باشد نام روستای خود را تایپ نماید.
متقاضی آدرس پستی خود را بصورت کامل تایپ نموده نام کوچه و خیابان خود را باید بگونه‌ایی ثبت کند که اهالی منطقه آنرا تأیید نمایند.
متقاضی باید کدپستی را بدون هیچ علامتی اعم از (/) و (-) بصورت کامل وارد نماید.
متقاضیان الزاماً باید یک شماره تلفن ثابت یا همراه را در قسمت مربوطه ثبت نمایند. در صورتیکه تلفن ثابت خود را ثبت می‌کنند باید در قسمت تلفن، کد مربوطه را در کادر کوچک و شماره را در کادر بزرگ ثبت کنند.
تذکر : متقاضیان شهرستان تهران باید شماره تلفن خود را بصورت هشت رقم کامل وارد نمایند.
متقاضیانی که قصد وارد کردن شماره تلفن همراه را دارند باید کد و شماره را پیوسته وارد نمایند به عنوان مثال: ...0912247 وارد نمایند.
متقاضی تاریخ تنظیم فرم ثبت نام را بصورت انتخاب شماره روز، ماه و سال ثبت می‌نماید.
متقاضیان در پایان کد امنیتی را در کادر ذیل کد امنیتی به شکلی که ثبت شده (حروف بزرگ و کوچک رعایت گردد) درج نموده و دکمه ثبت را کلیک نمایند.
تذکر مهم : چنانچه اطلاعات وارد شده توسط متقاضی اشتباه باشد که منجر به کسب امتیاز آن گردد و یا نتواند مدارک مثبته لازم را ارائه نماید از پرداخت تسهیلات به وی جلوگیری بعمل خواهد آمد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

14.   امتیاز بندی بر اساس میزان اعتبار هر استان و شهرستان صورت می پذیرد . لذا ثبت نام هیچگونه تعهدی برای صندوق ایجاد نخواهد کرد و صندوق در رد یا قبولی طرح ها مخیر است.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ



استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت


روزشمار فاطمیه
روزشمار غدیر
روزشمار محرم عاشورا<\/a>

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 927140