سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مهر امام رضا(علیه السلام)
سه شنبه 87 اردیبهشت 17 :: 12:34 صبح ::  نویسنده : تقی عابدی
 راهنمای ثبت نام :

   خواهشمند است قبل از ورود به فرم ثبت نام جهت ارسال اطلاعات ، این موارد را به دقت مطالعه فرمایید .

1.       کدملی خود را بصورت صحیح و بدون علامت (/) و (-) به صورت ده‌رقمی وارد نمایید
تذکر : وارد کردن کدملی الزامی است. در صورت عدم ثبت صحیح کد ملی به ثبت‌نام انجام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2.       نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، سری شناسنامه و تاریخ تولد خود را مطابق با مشخصات شناسنامه‌ایی خود ثبت نمایید لازم به ذکر است مسئولیت هرگونه عدم تطابق مشخصات بر عهده متقاضی می‌باشد.
تذکر: سری شناسنامه شما در قسمت بالای سمت راست تمام صفحات شناسنامه درج شده است.

3.       جنسیت خود را با علامت دار نمودن قسمت مربوطه مشخص نمایید.

4.       وضعیت تأهل خود(مجرد، متأهل)در قسمت مشخص شده اعلام نمایید. وضعیت تأهل هر یک از متقاضیان باید با شناسنامه ایشان مطابقت داشته باشد.
تذکر1 : در این سیستم ثبت‌نام، متقاضیان زن که بهر دلیل همسر خود را از دست داده باشند متأهل محسوب می‌شوند. اگر سرپرست خانوار می‌باشید باید در قسمت سرپرست خانوار عنوان "بلی" را انتخاب نمایید که در این صورت وضعیت همسر نیز باید مشخص گردد. در غیر اینصورت انتخاب عنوان "خیر" کفایت می‌کند.
تذکر2 : متقاضیان زن متأهل که بهر دلیل خود را سرپرست خانوار معرفی کردند باید مدارک مربوطه از مراجع ذیصلاح را ارائه نمایند. بعنوان مثال: اگر کسی که وضعیت همسر "فوت شده" را انتخاب می‌نماید ارائه گواهی فوت همسر الزامی است.
تذکر3 : متقاضیان زن مجردی که خود را خود سرپرست معرفی می‌نمایند باید وضعیت شغلی والدین خود را در قسمت مربوطه مشخص نمایند. دراین قسمت نیز ارائه مدارک مثبته از مراجع ذیصلاح الزامی است.
ذکر4 : متقاضیان زن اعم از مجرد یا متأهل در صورتیکه خود را سرپرست خانوار اعلام می‌نمایند و در وضعیت همسر یا والدین عنوان "زندانی" را انتخاب می‌نمایند باید مدارک مثبته از سازمان زندانها مبنی بر محکومیت آنها را ارائه نمایند در غیر اینصورت به عنوان سرپرست خانوار شناخته نخواهند شد.
تذکر5 : متقاضیان زن اعم از مجرد یا متأهل در صورتیکه در قسمت سرپرست خانوار عنوان "خیر" را انتخاب نمایند وضعیت همسر و والدین به صورت غیرفعال خواهد بود.(امکان انتخاب وجود ندارد)

5.       در صورتی‌که متقاضیان تحت پوشش هر یک از نهادهای حمایتی می‌باشند عنوان نهاد را انتخاب نمایند. ارائه معرفی‌نامه از نهاد مربوطه به صندوق مهر امام رضا(ع)در زمان ارائه مدارک الزامی می‌باشد.

6.       متقاضیان مرد باید وضعیت نظام‌وظیفه خود را در قسمت مربوطه اعلام نمایند. ارائه مدرک نظام‌وظیفه اعلام شده در مرحله اول ثبت‌نام در زمان ارائه مدارک الزامی است.

7.       متقاضیان (اعم از مرد یا زن) وضعیت شغلی همسر خود را مشخص نمایند.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ



استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت


روزشمار فاطمیه
روزشمار غدیر
روزشمار محرم عاشورا<\/a>

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 927128