سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مهر امام رضا(علیه السلام)
دوشنبه 87 فروردین 12 :: 10:45 صبح ::  نویسنده : تقی عابدی

12 فروردین مبارکباد

مطلب دوم :

دوازدهم فروردین ماه روز شکوه آزادی و روز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

روزی که همه ملت ایران یک صدا ، یکپارچه و متحد و همدل به نظام جمهوری اسلامی ایران در یک همه پرسی به فرمان امام خمینی (ره) در دوازدهم فروردین سال پنجاه و هشت لبیک گفتند.

روزی که نودو هشت و دو دهم درصد درصد ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران "آری" گفتند و به همه مردم جهان ثابت کردند که با دل و جان این نظام را انتخاب و رهبری امام خمینی (ره) را با عشق پذیرفته‌اند.

دوازدهم فروردین، روزی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی بر بلندای ایران اسلامی به اهتزار درآمد تا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با امید به فردایی روشن به گوش همه برساند.

دوازدهم فروردین، روزی که گل غنچه‌های رای مردم بهار انقلاب را پس از سالها بیداد و خفقان و ظلم و سیاهی گلباران کرد.

دوازدهم فروردین، یوم‌الله، بهترین روز ملت ایران، روزی سرشار از خاطره و شادی و آزادی، روزی که دیو شکست خورد و فرشته مهربان سکان رهبری عاشقان ایرانی را به دست گرفت.

دوازدهم فروردین،  روز ظفر، روز جشن خوبی و استقلال ملت ایران، روز تجلی حضور، روز حماسه جاودان همبستگی و اتحاد ملت ایران است، ماندگارترین روز در دلهای زنان و مردان ایرانی است که خالصانه و با عشق به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

دوازدهم فروردین،  روز استکبارستیزی و انزجار از غارتگران و چپاولگرانی است که سالهای سال سرمایه‌های این ملت را به یغما بردند.

دوازدهم فروردین،  روز حماسه جاویدان عشق است، روز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سردادن ندای بلند "استقلال آزادی" ملت پر افتخار و با تمدن ایران زمین.

ماندگار باد این ایام تا همیشه تاریخ، ماندگار باد و جاودان تا خون در رگ دوستداران انقلاب و امام(ره) است، ماندگار باد و پاینده تا زمانی که منجی عالم بشریت ظهور می‌کند و همه جای جهان سرشار از عدل و داد می‌شود.

امروز پس از گذشت بیست و نه سال از عمر پر برکت انقلاب هنوز هم خاطرات در اعماق ذهن و وجود تک تک ایرانیان زنده و جاودان است و با یاد آن گل لبخند برلبها می‌شکفد زیرا که دوازدهم فروردین،  روز خوب استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

روزهای سرشار از یاد و خاطره، روزهایی که انقلاب دیگر تلخیهای شکنجه ساواک را پشت سر گذاشته بود، روزهایی که امام عاشقان پس از پانزده سال تبعید و دوری از دیار به آغوش ملت بازگشته بود و شورای انقلاب اسلامی را راه- اندازی کرده بود.

دوازدهم فروردین،  همیشه جاوید و ماندگار است برای ملت ایران، روزی است به عظمت تاریخ سترگ این سرزمین، روزی که ندای آزادی از هر کوی و برزن به گوش می‌رسید، مردمی با سلاح ایمان، گام به گام هم، دست در دست هم، انگشت خویش به نشانه تایید نظام رنگین کردند و با ندای ملکوتی امام خمینی(ره) وارد صحنه عشق و انتخاب شدند.

انگار درهای آسمان باز شد و عطر بهشت در فضا پیچید و بوی گل سوسن و یاسمن کوچه کوچه شهر را سرشار از حضور پرشور مردم کرد.

خدایا، این انقلاب، این حماسه، این تجلی حضور، این شور و شکوه ایثار، مگر می‌شود لحظه لحظه‌اش را از یاد برد، باید همه‌اش را لحظه‌لحظه مرور کرد تا جوانان فردا عشق خویش را خالصانه به این سرزمین نثار کنند و برای شکوفایی و آبادانی ایران عزیز تلاش کنند.

باید گفت، باید خواند، باید تکرار کرد و نگاشت ذره ذره لحظه‌هایش را، زیرا که این پیروزی به آسانی به دست نیامده است چه سرها که برایش بالای دار رفت، چه تن‌هایی که برایش پاره‌پاره شد، چه دلها که ریش‌ریش شد از داغ شهادت فرزندان این امت.

همه را باید گفت، سالهای خفقان، سالهای دوری امام خمینی(ره) از امت و ایران، سالهای پرحادثه، روزهای تلخی که صدها تن به خون کشیده شد در میدان "ژاله"، روزهایی که جانها در برابر گلوله‌ها سپر شد تا آزادی به دست آید و انقلاب به استقلال برسد.

انقلاب اسلامی ایران گرچه پس از گذشتبیست و نه سال از عمر پر برکت و با عظمتش در جهان می‌درخشد اما باز همه ملت بخصوص نوجوانان و جوانان آن لحظات با عظمت را درک کرده و با معرفت و آگاهی دوباره خون آزادی و استقلال در رگهایشان جاری شده است.

روز دوازدهم فروردین، ماندگارترین روز در ذهن همه مردم جهان است زیرا که همه دریافته‌اند که این ملت چگونه پس از گذشت سالها دست از آرمانهای والای امام راحل (ره) و ارزشهای گرانبهای شهدای خویش برنداشته‌اند.

http://www2.irna.ir/fa/news/view/line-11/8701108692123952.htm




موضوع مطلب : روابط عمومی و مناسبتها



درباره وبلاگ



استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت


روزشمار فاطمیه
روزشمار غدیر
روزشمار محرم عاشورا<\/a>

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 70
کل بازدیدها: 927223