سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مهر امام رضا(علیه السلام)
شنبه 87 فروردین 3 :: 12:44 صبح ::  نویسنده : تقی عابدی
بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

طلیعه‌ی بهار، امسال یک عید سه گانه است: اولاً میلاد مسعود نبی مکرّم (صلّی الله علیه و آله و سلم) و سپس میلاد مسعود حضرت صادق (علیه الصّلاه و السّلام) و آنگاه روز عید نوروز ملی ایرانی.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 87 فروردین 3 :: 12:2 صبح ::  نویسنده : تقی عابدی

 

پنج شنبه 1 فروردین 1387 - 09:46 
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران

رییس جمهور در پیامی، نوروز 87 و سال نو و همچنین ایام آغاز امامت حضرت صاحب الزمان و ولادت پیامبر گرامی اسلام و فرزند برومند ایشان امام جعفر صادق علیهم السلام را به ملت ایران، رهبری بزرگوار انقلاب اسلامی و نوروز دوستان و حق طلبان عالم تبریک گفت و تصریح کرد: طرح بزرگ تحولی اقتصاد برای ریشه کن کردن نابسامانی های موجود در عرصه اقتصاد با توکل بر خدا و با یاری ملت بزرگ ایران در سال 87 اجرا خواهد شد.
دکتر محمود احمدی نژاد با بیان اینکه فرزندان مردم در دولت به فضل الهی در تلاش هستند تا با یاری ملت و همت جوانان و خدمتگزاران بر مشکلات فائق بیایند، اظهارداشت: امروز چهره نورانی ملت بزرگ ایران به عنوان پیشگام اعتماد به نفس و ایستادگی در جهان می درخشد و ملت ایران با سرعت، صلابت، عزم ملی و انگیزه های الهی و بشر دوستانه این مسیر نورانی را ادامه خواهد داد.
متن پیام رییس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره واعوانه و المستشهدین بین یدیه
یا مقلب القلوب و الابصار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

نوروز عزیز را به همه ایرانیان به همه کسانی که نوروز را می شناسند و آن را جشن می گیرند و به همه بشریت تبریک و تهنیت عرض می کنم.
نوروز از پدیده ها و الطاف ویژه الهی است؛ نوروز یعنی نو شدن، پاک شدن، تولد مکرر و استقبال از همه خوبی ها و زیبایی ها است. در نوروز یک حقیقتی وجود دارد که آن حقیقت رمز ماندگاری نوروز است .
از معصوم علیه السلام نقل شده است که فرمود "نوروز روزی است که خدای متعال از انسان بر بندگی خودش و یکتاپرستی و تبعیت از ولی خدا بیعت گرفت." روز تجدید عهد است. روز آدم، نوح، ابراهیم، موسی، عیسی و پیامبر گرامی اسلام است. روز آغاز امامت امیر المومنین است. روز آغاز حکومت آخرین است .
به فضل الهی ملت ایران در طول تاریخ همواره موحد بوده است. این ملت همواره از اندیشه الهی و ادیان به ویژه از کاملترین آن ها، اسلام ناب هم تبعیت کرده است و هم با همه وجود و صادقانه از آن صیانت کرده است.
ملت ایران از اعماق تاریخ گوهر توحید را و گوهر نوروز را شناخته است و به خوبی از آن پاسداری کرده است و امروز آن را به بشریت هدیه می کند. نوروز رمز همدلی و همبستگی، عشق و محبت، بیعت با خوبی ها و عدالت و خداپرستی است .
نوروز روز آماده شدن برای تحقق حاکمیت الهی بر جهان است. همه سنت های نوروز و همه دستورات اسلامی و دستورات بزرگان ما درباره نوروز نشان دهنده این مکانت برجسته و والای نوروز است. همه ما باید نوروز را با همه خوبی هایش و پیام هایش که خلاصه در یک پیام است و آن پیام انتظار و استقبال از بهار بشریت و خرمی دوران یعنی حاکمیت آخرین ولی خدا، منجی موعود است، گرامی بداریم .
امسال نوروز ما بسیار زیباتر است؛ مقارن با آغاز امامت موعود، یگانه و عزیز هستی، حقیقت آفرینش و جان جهان، حضرت صاحب الزمان و با میلاد حقیقت همه زیبایی ها، پیامبر رحمت و عشق، الگوی جاودانه و مظهر همه خوبی ها، پیامبر گرامی اسلام و فرزند برومند ایشان امام جعفر صادق علیهم السلام است. امروز نوروز ما زیباتر است. خوشبختانه با همت سازمان میراث فرهنگی طی یک مراسم با شکوه این پدیده معنوی به نام ملت بزرگ ایران به صورت رسمی به ثبت رسید.
من مجدداً همه این اعیاد و نوروز را به همه ایرانیان عزیز ، رهبری گرانقدر و بزرگوار انقلاب اسلامی، نوروز دوستان، حق طلبان، موحدان و پاکی جویان عالم تبریک و تهنیت عرض می کنم.
سال 86 سالی سرشار از نعم الهی و تلاش و نشاط برای ملت بزرگ ایران بود. سالی همراه با پیروزی های پی در پی، افتخار آفرین، امید بخش و پیشرفت های خیره کننده در سیاست، اقتصاد، علم و فرهنگ بود. در طول یک سال بیش از دو برابر سال های مشابه کار و سازندگی و پیشرفت انجام شد. پروژه های بزرگ صنعتی، عمرانی، علمی، پژوهشی، اقتصادی و فرهنگی و اشتغالزا به اجرا درآمد. رشد بالای اقتصادی و تک رقمی شدن نرخ بیکاری از دستاوردهای این تلاش بزرگ است. اصلاحات ساختاری به سرعت ادامه یافت. در عرصه سیاست خارجی عزت و اقتدار ملی و پرچمداری صلح و امنیت حقیقی به نام ملت ایران بر بام جهان ثبت شد. و در پایان سال صحنه عظیم انتخابات عزت آفرین گردید. امروز چهره نورانی ملت بزرگ ایران به عنوان پیشگام نور و روشنایی، اعتماد به نفس و ایستادگی در جهان می درخشد و ملت ایران با سرعت و صلابت و عزم ملی و انگیزه های الهی و بشر دوستانه این مسیر نورانی را ادامه خواهد داد.
البته متاسفانه در طول سال 86 مشکلاتی هم داشتیم؛ به خصوص در بخش اقتصاد علی رغم همه تلاش ها و ابتکارات و کارهای انجام شده، ایجاد اشتغال، جهش صادرات غیرنفتی، توزیع سهام عدالت و کارهایی که برای افزایش قدرت خرید گروه های کم درآمد انجام شد و البته منجر به بهبود نسبی وضعیت جمع کثیری از هموطنان گرامی ما شد؛ اما به علت تورم در سبد مصرفی خانوار، جمع زیادی از هموطنان هم دچار مشکل بودند. در کنار همه پیروزی ها و شیرینی ها، غم و غصه مشکلات این هموطنان گرامی در دل ما ماند. البته من درباره علت اصلی تورم قبلا با شما صحبت کرده ام. فرزندان شما در دولت به طور شبانه روزی و پیوسته در تلاشند تا وضعیت را اصلاح کنند. البته می دانید که ما در حال یک نبرد همه جانبه هستیم. در خارج از کشور فشارهای ناشی از تحولات بزرگ اقتصادی، رکود کم سابقه و افزایش بی سابقه قیمت ها در جهان و در کنار آن بد اخلاقی برخی از دشمنان ما و در داخل هم برخی کج رفتاری ها را مشاهده کردیم. اما به فضل الهی در تلاش هستیم تا با یاری ملت و همت جوانان و خدمتگزاران بر این مشکلات فائق بیاییم. در طول سال 86 دولت در یک کار بسیار فشرده و مستمر با حضور صاحبنظران و کارشناسان یک طرح بزرگ تحولی اقتصاد را آماده کرده است. طرحی برای ریشه کن کردن نابسامانی های موجود در عرصه اقتصاد؛ ریشه کنی برخی ویژه خواری ها، تبعیض ها، ناکارامدی های در تولید و در توزیع و در توزیع منابع بانکی و ثروت، در توزیع یارانه ها، در جمع آوری مالیات و در توزیع کالا. این طرح آماده شده است و انشاءا... اطلاعاتش به استحضار ملت عزیز ایران خواهد رسید و با توکل بر خدا و با یاری ملت بزرگ ایران اجرا خواهد شد.
انشاء ا... سال 87 که سی امین سال پیروزی انقلاب اسلامی است؛ همانطور که از طلیعه آن مشهود است، بارندگی و خرمی، انشاءا... سالی پر از تلاش و پیشرفت و برکت و پیروزی های بزرگتر و نوآروی و شکوفایی برای ملت عزیز ایران خواهد بود. سلام و صلوات خدا بر امام راحل عظیم الشان و شهیدان و مفقودان و جانبازان و آزادگان و خانواده های معزز آنان که این راه نورانی را در برابر ملت ما و بشریت امروز گشودند.
از خدای مهربان، از خدای مقتدر یگانه سالی سرشار از سلامتی، شادکامی و عزت برای ملت ایران و رفاه و پیشرفت برای همه بشریت مسالت دارم.

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته




موضوع مطلب : روابط عمومی و مناسبتها


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع) 

 

جناب آقای سید جواد ابطحی 

موفقیت انتخاباتی و انتخاب شایسته جنابعالی

به عنوان نماینده محبوب مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی را 

به جنابعالی و مردم ارزشمند ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم .

    

متن کامل بیانات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در شهرستان شهید پرور و قهرمان خمینی شهر  
          آرشیو : سایتهای مفید دولتی و ....      




موضوع مطلب : روابط عمومی و مناسبتها



درباره وبلاگ



استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت


روزشمار فاطمیه
روزشمار غدیر
روزشمار محرم عاشورا<\/a>

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 926791